Kofola má novú bylinkovú kampaň a aplikáciu na nakopnutie pohostinstiev

09.06.2020

TLAČOVÁ SPRÁVA: Kofola oznámila, že sa rozhodla pomôcť ochromenej gastronómii po koronakríze. Hravou formou informuje o otvorených prevádzkach a návštevníkom ponúka posielanie originálnych pohľadníc.

Zdroj : Kofola
Zdroj : Kofola

Tlačová správa:

Potom, čo Kofola #zlasky pomáhala svojmu okoliu v boji s koronavírusom, zamerala sa na reštart gastronómie. Krčmičky opäť rozvoňala bylinkami a originálnou formou teraz vyzýva verejnosť, aby sa zase prevetrala!

„Majitelia pohostinstiev prežívajú náročné obdobie, zákazníci sa k nim nevracajú hneď a nie je ich veľa. Rozhodli sme sa pomôcť im vrátiť život do otvorených prevádzok," hovorí Pavol Chalupka, marketingový riaditeľ Kofoly ČeskoSlovensko.

„Zabezpečili sme výmenu narazených sudov, pomohli so sanitáciou výčapov a urobili všetko pre to, aby sa terasy a potom aj samotné puby a reštaurácie rozvoňali čapovanou Kofolou a bylinkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou jej originálnej receptúry."

A práve vôňa byliniek hrá prím aj v tohtoročnej letnej kampani. Okrem nového konca televízneho spotu s poľovníkom a neobyčajným „Dvanástorákom", prichádza s mapou otvorených gastro prevádzok (www.kdevoniakofola.sk.).

Nová aplikácia

Popri čerstvo načapovanej Kofole budú môcť návštevníci týchto gastro zariadení využiť aplikáciu Voňavé pozdravy a posielať vďaka nej zdarma elektronické či fyzické pohľadnice, lokalizované práve navštívenou destináciou.

Písanie pohľadníc je spojené prevažne s pozitívnymi emóciami a tie sú veľmi blízke aj značke Kofola. Pohľadnice posielame vtedy, keď je nám dobre a keď chceme tento pocit zdieľať aj s našimi blízkymi. Ich využitie ako pozvánky do pubu, reštaurácie či kaviarne, preto považujeme za ideálne," vysvetľuje Monika Hrstková, brand manažérka Kofoly.

Princíp fungovania pohľadníc je jednoduchý - stačí len naskenovať krígeľ Kofoly a vybrať si niektorý z originálnych dizajnov v Čechách či na Slovensku. Zasielanie pohľadníc zastrešila Slovenská pošta, ktorá v súčasnosti ponúka klientom možnosť odoslania personalizovaných pohľadníc prostredníctvom služby Moja pohľadnica.

Kofola chce svojimi krokmi podporiť nielen návrat života do gastronómie, ale tiež miestny turizmus a spríjemniť ľuďom leto. Viac sa dozviete na: www.kdevoniakofola.sk.