Živoriace reštaurácie má nakopnúť nová aplikácia, pomôže ti na ulici

27.04.2020

TLAČOVÁ SPRÁVA: Tím mladých vývojárov ponúka riešenie reštauráciám i zákazníkom počas koronakrízy. Aplikáciu v mobile. Nejde o žiadnu donáškovú službu.

Zdroj: Facebook / Eatster
Zdroj: Facebook / Eatster

Samozrejme, že tento blog je o jedle, ktoré si uvaríš ty sám. Ak sa ale občas rozhodneš využiť služby reštaurácií, takúto informáciu oceníš.

„Rozhodli sme sa vytvoriť aplikáciu nie pre tých, čo sedia doma či v práci a chcú sa najesť. Ale naopak, pre tých, čo sú vonku," píše v správe autor nápadu Vladimír Eliáš.

Novú aplikáciu s objednávaním si jedla nazvali Eatster.

Appku použiješ takto:

  • Otvorím aplikáciu a zistím, ktoré prevádzky okolo mňa sú otvorené, čo ponúkajú a ako dlho budem čakať

  • Objednám, zaplatím vopred a čakám na potvrdenie od reštaurácie vo forme notifikácie

  • Notifikácia mi oznámi presný čas vyzdvihnutia a prípadne aj spustí navigáciu na miesto vyzdvihnutia

Cieľom je zákazník

Cieľovým používateľom appky je teda človek, ktorý sa presúva z jedného miesta na druhé a cestou si jedlo vyzdvihne.

„Očakávame, že reštaurácie veľmi ocenia tento spôsob objednávania. Keď sa oteplí, ľudia vyrazia do ulíc, no hromadné stravovanie v priestoroch reštaurácie bude stále rizikové a donáška v tomto prípade nebude dávať zmysel," argumentuje.

Prečo si máš jedlo vyzdvihnúť z reštaurácie ty?

Autori projektu spísali argumenty. Ak ti neprekáža, že si za donášku priplácaš, mal by si ešte podľa nich zvážiť toto:

  • Reštauráciu pripravíš skoro o tretinu tržby oproti tomu, keby si si to vyzdvihol sám

  • Jedlo sa prepravou môže znehodnotiť a tiež vychladnúť

  • Neúmerné využívanie donáškových služieb zaťažuje nielen dopravu, ale aj životné prostredie

Eatster je dostupný na oboch platformách (iOS a Android). Má tiež svoj účet na Facebooku.

Aplikácia je nateraz použiteľná v Bratislave, Košiciach, Piešťanoch, Banskej Bystrici, no ďalšie miesta pribúdajú.

Od reštaurácií chcú minimálny poplatok

„Reštauráciám momentálne chceme pomáhať a nie ich pripravovať o ich zisky. Účtujeme si teda iba minimálny prevádzkový poplatok za využite našej služby a zároveň sa snažíme motivovať používateľov aby pomohli reštauráciám v tejto zložitej situácií a prispeli dobrovoľným 5-percentným prepitným," píšu tvorcovia

Viac v tlačovej správe Medium.com / Eatster >>