MS v hokeji: Posledné dva zápasy Slovákov zvalcovali konkurenciu RTVS
Misia slovenských hokejistov na MS v hokeji sa skončila vo štvrťfinále.
V komerčnej cieľovej skupine dosiahol v utorok duel Slovenska s Českou republikou (3:7) trhový podiel až 65,6 %. Na webe rtvs.sk si zápas pozrelo ďalších 150.089 divákov.
Prvú tretinu zápasu sledovalo 598.000 divákov pri trhovom podiele 56,8 %, druhá tretina prilákala k obrazovkám 712.000 divákov pri trhovom podiele 59 % a poslednú tretinu zápasu si nenechalo ujsť 680.000 divákov pri trhovom podiele až 52,3 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá tretina podiel na trhu 64,4 %, druhá tretina až 69,9 % a tretia tretina 62,6 %.
Najsledovanejším programom dňa bol v utorok práve spomínaný hokejový zápas. Nasledovalo Hokejové štúdio (652.000, shr 51,4 %) a seriál Aj oni boli pri medailách (627.000, shr 49,6 %).
Na Dvojke dominoval v utorok hokejový zápas Nemecka s Lotyšskom (176.000, shr 8,8 %), Hokejové štúdio (149.000, shr 7,4 %) a talkšou Richarda Lintnera Citronáda (110.000, shr 6,6 %). Športoví fanúšikovia si nenechali ujsť ani futbalový zápas slovenskej reprezentácie s Bulharskom, ktorý sledovalo 106.000 divákov pri trhovom podiele 7,1 % v cieľovej skupine 12+.
Čísla sledovanosti nepreliezli milión divákov
Štvrtkový štvrťfinálový duel Slovenska s USA ukončil pôsobenie slovenskej reprezentácie na MS v ľadovom hokeji 2021. Slováci prehrali 1:6. V komerčnej cieľovej skupine dosiahol tento zápas trhový podiel až 63,9 % a na webe rtvs.sk si zápas pozrelo ďalších 166.633 divákov.
Prvú tretinu zápasu sledovalo 670.000 divákov pri trhovom podiele 60,2 %, druhá tretina prilákala k obrazovkám 714.000 divákov pri trhovom podiele 60 % a poslednú tretinu zápasu si nenechalo ujsť 653.000 divákov pri trhovom podiele až 51,2 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+.
V komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá tretina podiel na trhu 65,8 %, druhá tretina až 68,1 % a tretia tretina 59,1 %.
Najsledovanejším programom sa včera stal práve spomínaný štvrťfinálový duel. Nasledovalo Hokejové štúdio (649.000, shr 54,1 %) a seriál Aj oni boli pri medailách (577.000, shr 51,7 %). Najsledovanejším nešportovým programom počas prime time sa stala talkšou Zlaté časy, ktorú si pozrelo 229.000 divákov pri trhovom podiele 11,2 % v cieľovej skupine 12+.